Zjazd ministrantów w Krakowie

W sobotni poranek – 1 grudnia 2018 r. – grupa ministrantów wraz z o. Cyprianem wyruszyła na wycieczkę autokarową do Krakowa. Podczas krótkiego postój w Jarosławiu dołączyli do nas ministranci z tamtejszego Klasztoru Franciszkanów wraz ich opiekunem o. Piotrem Antoniukiem OFM.

Do Krakowa Bronowic dotarliśmy około godz. 9-tej. Pierwszym punktem programu były rozgrywki piłki halowej, które toczyły się między drużynami przybyłymi z Krakowa Bronowic, Krakowa Azorów, Jarosławia i Przemyśla. Nasza drużyna zajęła miejsce poza podium, jednak mogła się poszczycić specjalną nagrodą fair play.

Po obiedzie, spożytym w refektarzu seminaryjnym, udaliśmy się autokarem w kierunku centrum miasta by zwiedzić Wzgórze Wawelskie, Kryptę Marszałka Piłsudskiego oraz Marii i Lecha Kaczyńskich. Centralnym punktem programu było wejście na wieżę Kościoła Mariackiego, skąd podziwialiśmy widok krakowskiego rynku. Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo już o godz. 18-tej, w Kościele pw. Stygmatów św. Franciszka z Asyżu, rozpoczynała się Msza św. koncelebrowana pod przewodnictwem o. Rufina Maryjki OFM (Wikariusza Prowincji Matki Bożej Anielskiej), który przybył specjalnie, aby spotkać się z ministrantami.

Po Mszy św. i wspólnej kolacji zostały wręczone nagrody. Każdy otrzymał pamiątkowy dyplom, a jako drużyna zostaliśmy obdarowani piłką halową.

Dziękujemy organizatorom: o. Mariuszowi Żychowiczowi OFM i o. Fabianowi Michałowskiemu OFM za serdeczne przyjęcie nas w progach bronowickiego seminarium i organizację wydarzenia, które pomoże zintegrować grupy ministranckie naszych klasztorów.

Szukaj na stronie

Najnowsze wydarzenia

Ogłoszenia duszpasterskie

Frateco - Esperanta bulteno por la spirita formado

Ważne informacje

Prace konserwatorskie zrealizowane w 2022 roku - zobacz wpis
Msza święta przed ołtarzem świętego Antoniego w każdy wtorek o godz. 800
ODESZLI DO PANA w styczniu 2024: Tadeusz Konefał Ryszard Biłas Wieczne odpoczywanie racz Mu dać Panie!
Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy w środy po Mszy świętej o godz. 1800
Spowiedź Święta w naszym kościele
  • dni powszednie: podczas każdej Mszy świętej
  • niedziele i święta: 15 minut przed każdą Mszą świętą

• ukraiński - o. Tadeusz
  • esperanto - o. Stanisław